raziyeduzenli herkes 4.aydan sonra diyor ama ben doğduğundan beri akşam 8bucuktan sonra ışıkları kapatırım,altını değiştiririm, üstünü değiştiririm kremle masaj yaparım burnunu açarım, yazın hergun duş aldırdım Eylülde 2 3 günde 1 yapıyorum . Gündüzleri de bol ışık görsün gece gündüz ayrımıni öğrensin. Ve 6 aylığız uyku düzenimiz var çok şükür eğer bebeğe hergun aynı şeyleri yaparsanız alışır ve sürekli aynı düzeni ister. Gündüzleri de uyku sürelerini geçirmeden hep memede uyuttum. 6 aylığız 2 3 saat uyanık kalıp 1 saat uyuyor gün içinde en son 4 5 gibi kalkıyoruz ve 8bucukta bebiş iptal😅🤭