ayagmurakpnr Merhabalar, oğlum 6 ay 20 günlük bugün yapılan rutin kontrollerde TSH yüksekliği çıktı, bu durumu yaşayan var mı? Ne gibi bi süreç bizi bekliyor? Konu hakkında bilgisi olan paylaşabilirse memnun olurum. Şimdiden teşekkürler 🙏