01012023 Kızlar ben kahveye çok alışkın biri değilim ama hani içtiğim bir kahve var oda türk kahvesi sadece arkadaş ortamında içerim diğer kahvelerin tadını bilmem benim merak ettiğim uyanır uyanmaz nasıl kahve içiyorsunuz acı gelmiyormu yada ne biliyim insan kahvaltı yapmak ister ama hep bakıyorum genelde kızlar sabahları kahveyle başlıyor nedem böyle
babyyyy1 01012023 benim kahvaltım kahvedir uyaninca hemen kahvaltı yapamam uykusuz olursam filtre kahve içerim normal sabahta ise Türk kahvesi içerim hatta bazen duble icerim o kadar seviyorum
yagmurkokusu_ 01012023 eşim alıştırdı beni uyanır uyanmaz kahve ister veya ben uyuyorsam yapar. Aslında bana da yasak doktorum içmemem gerektiğini söylüyor ama alışkanlık olmuş bir süre bırakabiliyorsun tekrar kaldığın yerden devam günde 5 6 bardak nescafe içtiğim için makine aldık. Türk kahvesi de 1 defa içerim 2. Midemi rahatsız ediyor. Ama bazen içiyorum işte
TheBaby 01012023 Canın benim en sevdiğim sabahların, 1 tatlı kaşığı türk kahvesi, 1 çay kaşığı kakao, 1 çay kaşığının ucuyla tarçın, 1 bardak süt. Bunları çalkala iç. Tadı harika üstelik kiloda verdiriyor
bal_cocuk 01012023 sabah kalkarım elimi yüzümü yıkar filtre kahve makinesinin tuşuna basarım . Direk kalkınca canım istemez kahvaltı sanırım yılların alışkanlığı öğrencilikte başladı yurtdısında yine öyle kahvaltı alıskanlıgı yoktu. Yıllarca kahvaltım kahve +muz oldu. Ama tabi şimdi anne olunca mecbur bebeğim icin hazırlıyorum
bal_cocuk yagmurkokusu_ nescafe cok zararlı filtre kahve ya da türk kahvesine yönelim sağlıgınız için 😇