Sebru Merhaba kızlar benim oglum 1 yaşında ama hayla yürümüyor bekliyiruz heycanla ama yok😀3 adım atıyo sonra dusuyo sizde durumlar nasıl🥰
Eminecak Sebru 10 buçuk aylıktı kendi yürüdüğünde. Öncesinde yürüme arkadaşı ile kendi yerden kalkip yürüyordu biz cok destek olmadik kendi öğrendi
TheBaby Sebru 1 yaşına 3 gün vardı sanırım ya da 6 şu an tam hatırlayamadım. İlk adımlarını attı. Hiç bir alıştırma yapmadık. Kendi kendine denedi. Denedikçe hoşuna gitti. Sonrası geldi zaten☺️
queen_mom Sebru hayla 😅 kız 1 yaşına girer girmez yürüyecek diye bişey mi var. Nezaman hazır hissederse bebiş ☺️
Tatlican Cok meraklisiniz madem şunu deneyin cuma saatinde 2 kardes bulun cocugunuzun kollarindan tutup bir kac adim yurutsunler ben yaptim inanirsan oluyor
Elika00 Sebru 9 aylıktı yürüdüğünde 🥹 erken yürümesi bence geç yürümesi daha iyi. Erken yürüyünce çok düşüyorlar çok dikkat etmek lazım
Tatlican queen_mom Fark etmez canm büyük te olur küçükte cocunu birkac adim gezdirebilecek birileri olmali birde cuma saatinde olmali baska hic bir sey yok sadece bukadar
asrinhatasi Sebru 1yaşında yürüme arkadaşıyla az biraz yürüyordu. Bizim elimizden tutup yürüme hiç yoktu. 10 aylıktan beri tutunup kalkıyor sıralıyor ama 14aylık şimdi yeni yeni elimizden tutuyor
sarikusveannesi Sebru 1 yaşından iki hafta sonra adım atmaya başladı bir iki hafta içinde de kendi kendine yürümeye başladı yani 13 aylıkken kendi kendine yürüyodu tam olarak tabi 16 aylık olacak hâlâ tökezliyo ama 13 aylıktan beri yürüyo öyle böyle
yusuf11 Sebru 2 kizim 11 aylikken yürüdü oglum 7 bucuk aylikken adim.atti 9 ayinda tam yürüdü her bebek farkli