Bukrem62 Bebegim 28 günlük bugün aylık kontrole gittik 3.350 gram doğmuştu bugünkü ölçümde 4.100 gram çıktı yaklaşık 750-800 gram almış 1 ayda sizce normal mi? İki öğün mama veriyorum diger öğünler anne sütü
Gyed Bukrem62 evet normal anne sütümü aliyor ceviz falan ye sütün biraz kalitesi artar tahin ve cevizi karıştır her sabah akşam bir kaşık ye
OptimusPrime Bukrem62 Bence normal çok iyi kilo almış. Benim kızım 3180 doğdu 3080 düştü 1 aylıkken 4500 oldu. 1 ay 27 günlük 5500 olmuşuz ☺️
Esmaky Bukrem62 bence cok normal , doktornz bir sorun gormedyse kafaniza takmayin ki zaten daha cok kucuk bebegnz
Semasonmez Bukrem62 bence normal canım benim oğlum 2240 dopdu şimdi 32 günlük 3600 bence kiloyu bu kadar kafana takma önemli olan sağlığı 🌸🧿
Bukrem62 Deletedmom307 doktorum da normal dedi de ama mamayi azalt yada birak demedi yada mama cc ölçüsü vermedi devam dedi sadece..hasta yoğunluğu vardi cok konusamadik
Sevgimelegim Ariyaarya kotu bi amacla yazdigini zannetmiyorum. Benim ilk oglumda zayifti hic uzulmedim. Ikinci biraz toplu ama napalim 😊