citlembik2905 Kızlar düne kadar gayet iyi bir uyku düzenimiz vardı fakat dün akşamdan beri uyumuyor bebeğim. Sabah 1 saat uyudu şuan yarım saat uyudu o kadar. Normalde böyle değildi. Kafayı yiyeceğim hiç uyumadım dünden beri 😥😥
Denizilehayat citlembik2905 merhaba benim bebeğimde öyleydi o günlerde çok stres yapardım ama siz öyle yapmayın lütfen kendiniz için eşinizden yada ailenizden destek alın uyuyun dinlenin bebiş uyumak istediği zaman uyuyacaktir, geçmiyor gibi gelsede geçiyor bugünler 🌸
bisenakillisinzaten citlembik2905 piş pis sesi elektrik süpürgesi sesi denediniz mi kundaklayip. Benim bebeğim uyumadigi zaman kollarını iyice kundakliyordum sonra internetten elektrik süpürgesi sesini açıp sallayip öyle uyuyordu
ikitosbikannesi citlembik2905 benimde 18 günlük sizinle aynı şeyleri yaşıyorum ne gece ne gündüz uyumuyor.
citlembik2905 Denizilehayat yakınımda kimsem yok annem daha dün gitti evine. İlk kez yaşıyorum bunuve hiç iyi değilim
eymenikomoms benim de 25 günden itibaren her gün bambaşka bir çocuk var gibiydi karşımda bi gün uykusuz bırakıyordu bir gün huysuzluğu bitmiyordu bir gün sebepsizce ağlıyordu şimdi 40 günlük olduk umarım düzeni bulur🥲
citlembik2905 ikitosbikannesi Allah yardımcımız olsun. Bu günler geçici ama zorluyor hele yardımcı olabilecek kimse yoksa daha da zorlu oluyor
citlembik2905 Esomi büyük ihtimal gaz. Karnına baktım sertti. Bütün gün masaj yaptım resmen. Yavaş yavaş çıkarttı gazını ve daha yarım saat önce uyudu miniğim🥺 inşallah gece uyur.
17072023baloglum citlembik2905 3 4 gun suruyir bu benim.oflumda ole.oldu bu gundem itibaren geceyi gunduzu ayirt etmedi icim gunduz isik alan odada gece ise kaeanlik.odada yatirin emzirmeye kalkaaniz bile hafif los isikta emzirin
citlembik2905 17072023baloglum biz ışıkta uyuyorduk normalde ama dün dediginizi yaptım ve gerçekten işe yaradigini düşünüyorum. Daha sakindi ve emzirip yatağına koydugumda kendisi uykuya daldı. Çok şükür bu gece uyuduk 🥰
17072023baloglum citlembik2905 20 25 gunden sonra sanirim isik ayrimi yapiyorlar ve gecelero artik isiktan uyumuyor bende yasadim bunu ise yarqmasina cok sevindim ins geceleri huzurla uyur minik