Anonim41 eğer memeye dönerse inşallah inşallah döner bir süre devam eidiyo ama dönmezse kabulleniyosunjz valla😂 benim bebeğimin uykuları da kısa kısa kötü diyebilirim o dönemde gündüz uyumak isterdim ama 20 dk uykusunda nereye uyucam neyse memeye artık net bir şekilde gelmeyince benim de öğlen uykuya ihtiyacım kalmadı ve kabullendim inşallah sizinki döner memeye bir sıkıntınız kalmaz hayırlısı ile🌺