Melikeeeqq eğer ağlamaya başladığı saat belirliyse mesela 18:30 da kesin ağlar gibi bi dırum varsa ve uykudan olduğu düşünüyorsanız o saat gelmeden pışpışlamaya başlayın bence ya da beslenme saati falan belirlemiş olabilir kendine. Bazen bebeklerimiz yönlendiriyor bizi istediklerini iyi anlamamız lazım🤗🤗🤗