Bebeğim eve biri geldiğinde ya da biz bir yere oturmaya gittiğimizde sürekli ağlıyor ağlaması geçince de mızmızlanıyor. Eşimede aynı şekilde gün içinde herşey çok güzel işten geldiği an ağlamaya başlıyor. İşe başladığımda anneme bırakacağım ama nasıl bırakıp gidicem bilmiyorum annemi her hafta görmesine rağmen ondaykende ağlıyor kucağıma alınca anca sakinleşiyor üstesinden nasıl gelicem ve işe başladığımda da her gün böyle ağlar mı ? Markete dahi gitsem aklım bebeğimde kalıyor.