543368 kızım 1 hafta sonra 4 aylık olacak elleri sürekli ağzında parmaklarını çok kötü ısırıyor göğsümun başını çok kötü ısırıyor ve çok huysuz durmuyor dış olabilir mi şişen yerler erken mi yoksa
Nursena0606 543368 hayır diş değil. Hem daha çok küçük o dişlerinin kabarması için. Sert bir şey veriyorsanız eline ve ağzina götürüyorsa o yapmış olabilir.
tekbasimabakiyorum 543368 yok o dişlerin şu an çıkması mümkün değil. Genelde önce alt ön iki diş çıkar sonra üst ön iki diş. İstisnalar olabilir ama bu şişen yerler ileriki dönem dişleri. Bir şeyle zarar vermiş olabilir damağına
Themom_ 543368 hayır diş değil keratin incisi benim bebeğimde 3. Aydan beri dolu damakları dru normal süreç zamanla geçicek dedi
ilknrylmz66-54 Benim kızımda 4 aylık böyle oldu diş değil dediler onlar diş incisimi neymiş galiba bizimki de elini hiç çıkarmıyor agzndan ama önce öndeki dişler çıkarmış öyle diyolar
543368 ilknrylmz66-54 dış incisi neden olur ki çok acı çekiyor gibi görünüyor ama nasıl rahatladı peki bebeğiniz
ilknrylmz66-54 543368 neden olduğunu bilmiyorum ama hala sürekli eli agznda ben arada bir jel kullanıyorum eczaneden aldım
543368 tekbasimabakiyorum eline birşey vermedim ama zarar verecek acaba tırnakları ile mi zarar verdi ki
Themom_ 543368 normal gelişim sürecinin bir parçasıymış ne yapmalıyım dedm doktorumuza bir sey yapmayacaksın kendiliğinden geçer dedi