Arkadaşlar tavsiyeye ihtiyacım var bebeğim 4 ay 2 günlük her mamadan sonra ağızdan boşalır gibi bazen , bazen de çok kusma sorunumuz var bu zamanla geçer mi aptamil kullanıyoruz reflü mi acaba yoksa mama mı değiştirmeliyim doktora gidicez ama tavsiyelerinizi alırım başım dertte biraz 🫶🏻