Ben geçen ay yeni kullanmaya başladım, şu an 2. Adet kabıyla regl deneyimi yaşıyorum, şansıma deniz tatiline denk geldi reglim, o konuda müthiş kurtarıcı oldu benim için, hiç etkilenmeden rahat rahat denize girebiliyorum. Çözemediğim bir iki konu var; biri takarken değil ama çıkartırken saniyelik canım çok yanıyor, hızlı çıkarmayı denediğimde acı daha az oluyor onu bugün keşfettim. İkincisi, katlayıp taktıktan sonra vakum tutmasını sağlamanın ve tutup tutmadığını anlamanın kolay bir yolu var mı, bunun cevabını bulamadım, uzmanların videolarına da baktım, hep aynı katlama vs’yi anlatmışlar. Bir de son sorum, doğru taktığım halde bazen hem kabın içinde birikme olup hem de azıcık sızıntı oluyor. Her ihtimale karşı minik ped kullanmak zorunda kalıyorum, sızıntı olur korkusuyla. Bazen oluyor, bazen olmuyor, bunun sebebi nedir?
Bu sorunları yaşayanlar var mı? Çözüm önerilerini var mı?
Dipnot: Alıştıktan sonra aşırı konforlu, ekonomik açıdan aşırı avantajlı bir şey. İlk defa duyanlara veya bilip de alma konusunda kararsız kalanlara çok tavsiye ediyorum.