Yekyek12 Mom103 ben iki sefer zeytinyag yaptim cok bekletmedim de ama düzenli olarak banyodan sonra hep taradım şimdi hiç kalmadı bebeğimde
Mavisever Mom103 Bebe yağını pamukla hafif ovalaya ovalaya sürdüm sonra diş fırçasıyla hafiften geriye doğru taradım. Tek seferde geçti
Pamugunun_Annesi Mom103 biobaby’nin kuru ve atomik ciltler için olan şampuanını kullabilirsiniz. Kızımda olmuştu doktor tavsiyesi ile bunu kullandık bize iyi geldi ve geçti
Zeynepburak Mom103 canım benim bebeğimde de aynı şekilde War zeytinyağı sürüp bı saat kadar bekletip sonra banyosunu yaptiriorum we bebek fırça taragi ilede banyoda tariorum baya azalttım her banyosunda tekrarlıyorum we zeytinyağı baya işe yarıyor
Mom103 Sibel4264 tamam canım sağol elim gidiyor bazen🙁 kaşlarında da biraz var ona da yağ sürüyorum elimle alıyorum bazen