Sinemkaan25102022 Üst deriden biraz ucu gözüküyor 20 lik dişim çekimi zormu Çektirecem ama çok korkuyorum
Tombikdonerartikcokpahali Sinemkaan25102022 genelde onları ameliyat ile alıyorlar. Benim iki tanesini de devlette ameliyat ile aldılar. Gömülüydü diğerlerine baskı yapıyordu.
nilesea Sinemkaan25102022 üstler zor olmuyor genelde, ben 3 tane çektirdim şimdiye kadar, 3ü de azıcık çıkmış kalanı gömülüydü, 2 tanesi üsttü, çekimi ve iyileşmesi kolay oldu ama alt olan neşterle yarılarak çekildi, mahfoldum iyileşme sürecinde.
Minigimm1 Sinemkaan25102022 üstler kolay oluyor da altlar zor diye biliyorum canim benimde üniversitede çekilecekti gün vermişlerdi ordan amcama gittim kliniği var ama cerrah değil o azda olsa görünüyorsa ben alırım demişti ona çektirmiştim hiçte bilmedim 5 dk sürmedi çekilmesi
Simgecvhryca Sinemkaan25102022 benim de sağ üst en arka ucu elime değiyor ama çok ağrıyor çektirmekten korkuyorum gidemiyorum ya