Ekanalka 50 günlük bebeğim var oldukça hareketli bu piyanolu oyun halılarından almayı düşünüyorum sizce almalı mıyım?
printhelloworld Ekanalka biz çok kullandık bebeğim şu an 10 aylık oyuncaklı kısımlarını hala kullanıyoruz
littleflower Benim işime yaramıştı açıkçası şimdi ikincide de kullanıyorum ben tavsiye ederim o yüzden 🥰
Aslan2103 Piyanolu degilde ben normal oyuncakli aldim. Baya kullandik hoşuna gidiyodu yatirip dinleniyodum birazda olsa oyalaniyodu
Elifturcan Ben 45 gunlukken aldım.cok sevmişti baya oynadı şimdi 5 aylik ondan sıkıldı bence al onun öğle oynaması benim hoşuma giderdi şimdi kullanmasada bir kaç haftaya kullanır hazır dursun
Zerdecal Kesinlikle almalısın hem çocuğun gelişimi için hemde 10 dkda olsa nefes alabildiğimiz için , oyalayıcı bir oyuncak 5 aylığız hala zevkle oynuyor
Sevoinci Ekanalka benim bebeğim 7 aylık hala oynuyor doğduğu zaman almıştım dönmeyi onda öğrenmişti 4 aylıkken fırfır dönüyordu çok rahat😂
MamaBearGigi Ekanalka fisher price piyanolu oyun halısı almıştım 2 aylıktan 6 aylık olana kadar yatarak oynadı, oturmaya başlayınca sadece piyanosuyla oyunuyor 11.5 aylık
DuruAselEmr Ekanalka Bende 2 aylıkken piyanolu olanlardan aldim şuanda 4 aylık en sevdiği oyuncak diyebilirim
Cinarinannesi23 Ekanalka tavsiye ederim alın bende piyanolu aldım bebeğim çok.kullandi şimdide 10 aylık piyanosuyla oynuyor ve üstünde oyunları vardı onlarida çıkardım onlarla da ayrı oynuyor