bal_cocuk Akca28 bugün sabahtan beri dedesi evde yok diye agladı. Görüntülü aradım daha çok ağladı. Babam eve geldi kucağına almıyor diye ağladı 😂 sanki anası o
Deletedmom_110 Akca28 çok ağlıyor 3 diş yeri belli hiç dışımız yoktu bugün menenjit aşısı olduk hemsıre söyledi aşırı huysuz ki oğlumun mansallah vardı:( 8 ay 1 günlük
Ddm34 Akca28 8 aya gırdık. Uyku gerılemesı , aglama krızlerı , diş çıkarma hepsı mevcut. Aşırı yorucu gecıyor. 4. Aya tekrar ışınlandım sankı 🫣 uykudan bayılacak ama yok .dırenıyor resmen. Gunduz uykuları da cok kısaldı .
Akca28 bal_cocuk bizimkisi de dünden beri uyumamak için ağlıyor ama uykusuzluktan bayılıyor sürekli ağlıyor anlamadım