Ogrenecekcokseyvar Ssss123_ss 5 aylık hergün gece uykusuna geçirmeden masajlar eşliğinde 😅 1 gün olmazsa büyük sıkıntı
Aylnnaaky Ssss123_ss kızım 3.5 aylik havalar sıcakken hergun yikiyordum ama şuan havalar soğudu hasta olmasın diye 1 gün yıkıyorum 1 gün yikamiyorum
MelisasMom Ssss123_ss 4 aylık olacak her gün yıkıyoruz çok nadir eve geç geldiysek akşam uykusuna geçmişse yıkamıyoruz onun dışında her akşam uyku öncesi 😊 çok seviyor kızım duşu
starwomen Ssss123_ss geçen sene bu dönem benim kızımda 4.5 aylıktı ben her gün yıkıyordum hala daha öyle
yagmurkokusu_ Ssss123_ss 10 aylık her gün yıkamaya gayret ediyorum. Yıkamasam da 1 gün sonra hemen yıkarım.
Yigitanesi Her gün bazen günde iki defa yıkıyordum ama şu sıralar hava birz serinledi gibi en fazla bir gün yikamazsam diğer gün muhakkak yıkıyorum
Birdunyabircennetannesi Ssss123_ss Genelde her gün yıkıyordum ama şuan hava soğudu 2 günde bir yıkıyorum
Supermomms Ssss123_ss yazın bende sizin gibi yapıyordum artık havalar soğudu 2 gün de bir yaptırcam çok soğuduğunda 3 günde buralar soğuk oluyor
seboss35 Ssss123_ss yazın İzmir sıcağında günde 2-3 defa yıkadığım bile oluyordu şimdi biraz serinledi 2 günde bir yıkıyorum
Kepekekmegi Ssss123_ss 2.5 aylık her gün yıkıyodum ama son 1 haftadır akşamları serin oluyor o yüzden günaşırı yıkamaya başladım
12345678fatma Ssss123_ss Bende hergun yikiyorum 8 buvuk aylık kışın dogmustu ozamn 3 4 günde bazen haftada bir yikiyordum ama şimdi hergun yikiyorum sabahları yikiyorum akşam yıkayınca bebeğimin uykusu kaçıyor genellikle uyku saatinde yikamiyorum cunku duş alınca bidaha uyumuyor hnafendi
nmt41 Ssss123_ss 6 aya kadar bende 2 günde bir yıkıyordum ama şimdi daha zor oluyor 3 günde 1 oluyor , çok sıcaklarda her gün girdik birlikte büyüdükçe hareketleniyor hareketlendikçe gece uyuya kalıyor o yüzden 3 günde 1
kubr_pak Ssss123_ss Biri 28 aylık, biri 13 aylık iki bebeğim var, doğduğu günden beri ikisini de her akşam yatmadan önce mutlaka yıkıyorum
beyzzsenturkk_ Ssss123_ss 8 aylık günde 2-3 kere her yemekten sonra mutlaka yıkıyorum asla temiz kalmıyor cunku