5.5 aylık kızım var adet olmadım 5.5 aydır ve normal dediler 1 sene kadar olmayabiliyomuşum.ama 2 gün önce peçeteye kan geldi ve ne zamandır belki 1 2 aydır miğdem bulanıyo karnım ağrıyo sizce hamileyim yarın test vericem sağlık ocağında acaba hastaneye mi gitsem direk daha net mi öğrenirim sizce