Lawyer20 ben kullanıyorum çok memnunum kimine iyi gelmemiş ama çok şükür biz memnunuz. Gösterge pek önemli değilmiş onu öğrendim zaten kakayi anlıyorum idrarını yaptığında zaten hafif şişlik oluyor olmasa bile belirli bir zaman sonra değiştiriyorum. İyi gelmeyenler belki çok kalmıştır benim aklıma bir o geldi. Tabi her bebek farklı olduğundan yaramamış da olabilir