Merhaba arkadaşlar
Burada ek gıda soru cevaplarında gördüğüm bazı cevaplar beni uzuyor ve şaşırtıyor açıkçası . hadi gelin Ek gıdada en cok yapılan hatalara bakalım. Belki yeni başlayanlar bu postu görüp bu yanlışları yapmaz.
1-cocuk hazır olduğunu göstermeden ek gıdaya başlamak
2-uygun menü seçmeden herhangi bir beslenme programı yapmadan neler faydalı neler zararlı göz önünde bulundurmadan başlamak
3-uygun oturma pozisyonları dışında yemek yedirmek
4-çocuğun önüne konulan sunulan tabağın çok dolu olması
5-çocuğun açlık tokluk sinyallerinin takip edilmemesi
6-damak tadının ilk sebzeler ile değil de tatlı yiyeceklerle oluşturulması
7-biz de onlarla büyüdük bisey olmadı diye düşünüp bebek bisküvisi yedirilmesi ve ya sağlıksız yiyecekler yedirilmesi ,şeker verilmesi vs
8-bebeklere verilen paketli yiyecekler
Suan aklıma gelenler bunlar. Eğer bu maddelere dikkat ederseniz çocuğunuzun ek gıda sürecinden maksimum verimi alacağınızı temin ederim.