oglumuz01 Asla yemiyor anne sütü arada bir alıyor. Hasta ilaç içiyor ama yemiyor sevdiklerini bile yemiyor
Marselandmaya oglumuz01 karadut özü ve karamürver özü icirmeye çalışın çok faydalı enfeksiyon dönemlerinde geçmiş olsun çok çok .
gulyabani oglumuz01 benim de kızım idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğinde 4-5 gün sadece mama içmişti doktor vücudun hastalık karşısında kendisini savunması zorlama dedi. Sonra düzeldi. Geçmiş olsun biz bile hastayken yiyemiyoruz zorlama bence
Oburiks oglumuz01 yok maalesef, bebeğim 8 aylikken bağırsak enfeksiyonu geçirdiğimiz zaman bunu yaşamıştık doktor yemiyorsa zorlamayın demişti , bol bol sıvı tuketsin en azından sıvı kaybetmesin dedi bizde sürekli mama ve su vermiştik 1 haftada geçti