15 aylık oğlumun ayakları buz gibi anlam veremiyorum bir kaç gündür fark ettim . Normalde ayaklarında rahatsızlık var acaba ona mı bağlı diyorum böyle olması beni biraz endişelendirdi. Doktora sor dersenizde randevu tarihini doktor belirlediği için ayın 25inden önce gidemiyoruz ayak kontorulune. Sizlerinde soğuk mu yoksa benimkinin mi sadece böyle