Merhaba arkadaşlar 4 ay 5 günlük oğlum 6 kilo 60 cm doktor bu gün biraz daha dikkat et dedi mama ile besleniyor ve mama yemiyor iştahsız ama uyku arasında veriyorum içiyor. Normal mi acaba sma kullanıyorum mamasını değiştirmelimiyim sizce ? oneriniz nedir