Kızlar cidden bune ya bekarkende böyleydi özellikle üçüncü gün afedersiniz şelale gibi geliyor dogum yaptım hala aynı şey bugün 1 saat içinde 5 kez ped değiştirdim pıhtı şeklinde de geliyor birde 😫doktor normal diyor ama vallahi bıktım hayat kalitemi düşürüyor evde olmadıgım günler daha da kabus oluyor