Sevgiasilturk Bende de oldu bilyeden biraz büyük bir bölgede sertlik oldu, 3 4 gün ağrıdı ama hissettiğim gönde beri her aklıma geldiğinde elimle masaj yaptım o bölgeye, birde hep önce o göğsümü emzirdim geçti çok şükür bir dahada olmadı
humommy Birkaç gün önce başıma geldi,bir yerde okumuştum bebeğinizin çenesi sertlik olan tarafa gelecek şekilde emzirin diye beni gerçekten kurtaran yöntem o oldu. Öncesinde ılık kompres ve masaj yapıp sonra bebeğimi emzirdim bol bol. Bendeki sertlik mememin sağ tarafındaydı orayı solu emzirdiğim gibi bebeği koyup sağ memeyi verdim. Biraz ağrılı oldu tabi ama zamanla o sertlik gitti. Ateş çıkarmadan atlattık.
Sevgi61 Suhedymn Genel cerrahiye gittim ben.Antibiyotikle düzelmişti 2 gün sonra tekrarladı.Yine aynı doktora gittim ultrason çektirdi.Apseleşme yok antibiyotiğe devam dedi.Antibiyotik bitince kontrole gel dedi.Şuanda normale döndüm.Tabi emzirirken biraz ağrı oluyo.inşallah daha tekrarlamaz