Merve ben ebebekten ince olan bebek yastigindan almistim onu kullaniyorum yanimda yatirdigimda veya hirilti oksuruk oldugunda kendi ince yastiklarimiz var sirtiyla beraber o yastiga yatirinca zaten yastigi bastirio bebegim, sadece kafasini degil sirtiyla birlikte yastiga yatirdiginizda bi sorun olmuyo bildigim kadariyla