Kızlar 25 günlük bebeğim var. Normal bir şekilde anne sütü ile besliyorum. Fakat günde bir kere neredeyse bir saat emmek istiyor. Veriyorum ama bir süre sonra sütüm bitiyor ve çıldırıyor resmen. Sürekli ağzını açıp aranıyor. Göğsümü kabul etmiyor süt azaldığında. Yapabileceğim hiç bir şey kalmıyor. Gezdiriyoruz, konuşuyoruz, sallıyoruz yok bana mısın demiyor. Sonra iki saat ağladıktan sonra uyuyor. Ama içim hiç rahat etmiyo. Aç mi uyudu diye. Sizde böyle bir sorun var mi ? Doyduğunu bilmiyor mu yoksa benimle temas için mi yapıyor bunu anlayamıyorum. Ne yapabilirim bu durumun üstesinden gelmek için. Dün gece de aynı şey oldu. En sonunda buzlukta sütüm vardı onu verdim ve içti. Çok üzülüyorum :(