esomommy Arkadaşlar yurt dışında olupta aşı yaptırmayan var mı ? Benım bulunduğum ülkedeki aşılara iyi demiyorlar Çin’den geliyormuş zorunluda değil aşı çoğu kişi yaptırmamış ama hep tedirginim yaptırsamıydım die bu durumda olan var mı ?