Yenidunyammm canım kızım 3 ay 4 günlük biz de de 52 günlükken kan ve bol mukuslu kaka ile gittim ondan 1 hafta önce de rota aşısı yaptırmıştım gaz sancısı da üzerine binince doktor test yaptı çıkmadı (ki çıkmazmış zaten) diyet yapacaksın dedi. Diyet listesi fln yok kafana göre çoklu besin alerjisi ve süt süt ürünleri (domates,dana eti yumurta dahil) baktım ki sütümün kalitesi düşüyor Ankara’ya geldim teyzeme burda iyi bir hastane barmış gatsro bölümüne gittim doktor böyle saçma şey olamaz belki sadece laktoza alerjisi var ya da aşı reaksiyon gösterdi dedi. Açıyorsun diye derhal yumurta hariç dedi. Diyeti açtım ben 10 gün oluyor. Çocuğumun yeşil mukuslu kakası gitti sarı normal kakan döndü ( laktozsuz mama kullanıyorum günde 2 kere fln) bol gürültülü kala yaparken artık sessiz sakin yapıyor anlamıyorum dahi. 10 Aralık’a da alerji bölümünden ravdenü aldım önlem amaçlı test yaptıracağım. Diğer doktora kalsaydım sütümden de olacaktım birde özel hastaneydi. Bu gittiğim devlet hastanesi