Bugün sünnetini yaptırdık. Eve geldik iğnenin etkisi geçtiğinden beri kendini yırtıyor çocuk. Bez taktirmiyo sünnet kulodu aldık onu taktirmiyo açıkta gezmek istiyo. Oturmaktan yatmaktan korkuyo ayakta sabit duruyo hareket ettikçe acıyacak diye. En hızlı nasıl iyileşir bilgisi olanlar yazabilir mi ? Birde doktor kapatmadı bı çarşafla falan çocuk gördü resmen bütün işlemleri. Benimde o an aklıma gelmedi çocuğu tutmaktan çıktıktan sonra farkettim. Şimdi dokunsak ağlıyor çok etkilendi