Merhaba herkese,
Oğlum 22 aylık, on gündür çalışmaya başladım. Anneannesi bakıyor, sabahleyin eşim anneanneye teslim ediyor oglumuzu. Eşim çıktıktan sonra çok agliyormus anne baba diye, annemde her seferinde kızım çok ağlıyor acaba kreşe mi versek kreşte farklı oyuncaklar ve arkadaşları olursa daha mı iyi olur diyor. Sizin öneriniz var mı? Çalışan anneler ne düşünüyorsunuz bu konuda, anneanne vs bakması mi daha iyi yoksa kreş mi?