Elif_yaren Kızlar bu normal mi oğlum tam 3 yaşında kendi kendine konuşuyor. Bazen yanında biri varmış gibi ona bişeyler söylüyor
cagla24 Elif_yaren küçükken çok yaparmışım bunu hayali arkadaşım varmış 😂 annem anaokulunun rehberlik ve psikolojik danışmanı ile görüşmüştü yalnızlıktan yaptığımı söylemiş zamanla unuttum 😂
eceliko Elif_yaren normal bu yaşta çocuklar zaten arkadaşlarıyla oynamazlar. birlikte oynuyor gibi görünüp tek başına oynarlar ve hayali arkadaşları vardır. okul öncesi öğretmeniyim oradan biliyorum
Bebegim_28 Elif_yaren çok normal kendi kendine oyun kuruyor benimde kızım 2 ay sonra 3 yaşına giricek inşallah kendi kendine anlatıyir. Bazen bebeğiyle konuşuyor
arastosunnesi Dondurmalikahve Alemsin ya😂😂vallahi bende kendi kendime konuşuyorum. Oğlum da arada kendi kendine bakıyorum bir şeyler mırıldanıyor bıcır bıcır😂
ikibebelikanne Elif_yaren Çok normal. Benimkilerde aynıydı o anlar ağızlarını yiyesim geliyordu skkshss ben bakınca yada gülünce utanıp susuyolardi😂
Ahtats Çok normal hayali arkadaşlar kuruyorlar benim oğlumda aynı bende öyleydim çocukken hayali arkadaşım vardı bebeklerimle konuşurdum oğlumda oyuncakları ile konuşup oynuyor