Merhabalar,
Kızım 15 aylık biz kaldırdığımızda dengesini tam sağlayamasa da yürüyor.Ancak düştüğünde kendi kalkamıyor. Tutunup kalkma çabası da yok hiç. Biliyorum her bebek farklı hepsinin gelişimi kendine özel ama içten içe de bu durum canımı sıkıyor. Tutunup kalkmaya nasıl teşvik edebilirim? Önerebilceğiniz egzersiz var mı?