Berko Ben yarımlık kavanozlara ayarlıyorum kendimizde yediğimiz için çabuk bitiyor. Hergün yeniden açıyorum ve taze taze yemiş oluyor. Tazeden kastım tadı değişmeden. 6aylık olduk ben ek gıdaya erken başladım. Hergün mutlaka yoğurt veriyorum. Meyve ile yoğurt mama yaptıysam onunla yoğurt. Hatta çorbalar kıvamlı olduğu için onunla bile yoğurt veriyorum daha güzel yiyo çok şükür.