Kızlar 🌸 Bebeğim prematüre, 28 günlük.
Bebek erken ve zayıf doğduğu için emerken kilo kaybeder diye sütümü biberonla verdirdi doktor. Bir de küvezde kaldığı için orda mecbur biberonla verdiler. Şimdi günde 1 ya da 2 kez biberon veriyorum. Onu da doymadığını düşündüğüm için.
Hep emzirmeye çalışıyorum ama bazen 5, bazen 10 dk emiyor uyuyor. Zaten çoğu zaman uykusunda emiyor. Sizce 5-10 dk emmek doyurur mu ki 🥺
2 saate bir uyandırıp emzirmeye çalışıyorum zaten.
Biberonu hiç vermek istemiyorum aslında ama 5 dk emmek doyurmaz diye düşünerek veriyorum.
Ne yapmalıyım sizce 😓