aysecikm çocuğum düştüğünde hastaneye gidip röntgen çektirip kitap okumadığım için sizin kadar cahil olamadım üzgünüm. Kocanızın çocuk doktoru olduğunda bahsetmişsiniz, görüyorum ki eşi doktor olan bir anne değilsiniz siz postlarınıza baktım da eşiniz doktor olsaydı bir doktorun basit bir muayene ile anlayacağı şeyler gelip buraya sormazdınız