annediyebiri 2. Seneye giriyorum bu yaz, bir dize 3 doz, diğerine 2 doz yaptırmıştım. Rahatladım ciddi manada, 1,5 aydır düzenli yürüyüşte yapıyorum ilk 10 gün ağrılar başlamıştı ama geçti şuan sorunsuz devam ediyorum. Ama hareketlere dikkat ediyorum tabii, diz üstünde emeklemiyorum, çömelmemeye gayret ediyorum, çömelirsem de dizlerimden güç alarak kalkmamaya çalışıyorum. Bağdaş kurmuyorum gibi gibi