Ben her türlü şeyi denedim hataha cocuk cerrahisin e bile gittim. 6 aya kadar ne yaparsan yap çözülmez dedi hiç bir problem gorulmuyo dendi bagirsaklari yağ bağlamış dendi kasları güçlendikçe kendi ikina ikina yapar dendi 3 buçuk olana kadar çektim sonra kendiliğinden düzeldi şimdi tekrar başladı ikiniyor ama çıkmıyor ama ben ek gıda veriyorum