Dnzdrn1822 Kızlar Bi bakarmisinz bebeğim. Uyuz mu oldu acaba. Ayağının altını çok kasıyor. Ayak altı ve avuç içleri önce şu dolu baloncuk oldu sonra onlar iltihaba dönüşüyor. Dizleride 1 haftadır böyle emekliyor ondan mı acaba
2cocukluanne222 Dnzdrn1822 neden doktora goturmediniz çocuğun bütün vücudunu sarmış kasiniyo kolay değildir o acıyı çekmesi nurdan biz uyuz desek napacaksin benim anlamadığım
Sareayseatariz Dnzdrn1822 uyuz canım bu ben hamileliğimde beri uğraşıyorum bu uyuzla oğlum 7 aylık oldu hala var ama kremle ilaçlarla hafifledi Allah’ım cezası geçmiyor bı turlu kafayı yedim artık
Dnzdrn1822 2cocukluanne222 bugün götürdük zaten oda anlamadı uyuza benziyor. Cildiyeye götür onlar daha iyi anlar dedi. Uyuz geçirenler daha iyi bilir diye butda sormak istedim
2cocukluanne222 Dnzdrn1822 ya benim abimlerde boyle oldu ama uyuz değildiler covit aşısı yan etkisi yapmıştı aynısı esimede oldu ama ben olmadım çünkü ben asi olmadım sizinki bebek biseye alerji bile olabilir
Dnzdrn1822 endoplazmikretikulumiste el ve ayak için 1ay önce gitmiştik ozamn yumuşak doku enfeksiyonu demişti. 1 haftadır da dizlar böyle olunca yine götürdük ben anlamadım bide cildiyeye götürün dedi. Ama bu dokuntuler uyuz benziyor dedi.
Dnzdrn1822 endoplazmikretikulumiste bende 3 aydır Bi kaşıntı var ama hiç döküntü falan yok kuru Bi kaşıntı. Bilemedim şimdi acaba ben mi uyuz oldumda çocuğa bulaştırdım. Bende döküntü faln olmayinca ihtimal veriyordum açıkcasi . Olabilirim mi ki bu durumu bilen yazsın lütfen
Rabiaosmanoglu Benim bebeğim 2 aylıkken uyuz geçirdi yaralar aynı hiç beklemeden dermatolağa götürmelisiniz.Yaraları aynı çok benziyor
Dnzdrn1822 Sareayseatariz ya bende kasiniyorum ama hiç döküntü yara faln yok. Acaba bnde de varmi uyuz
Rabiaosmanoglu Sareayseatariz hangi şehirde yaşıyorsunuz İstanbul Dragos Bezmialem vakıf üniversitesi hastanesinde dermotolog doktoru var biz çareyi onun yapmış olduğu karışım ilaçlarla bulduk çok şükür 1,5 ayda geçti
Dilekkk099 Sareayseatariz peki 7 aydır evden çıkmayıp kimseyle görüşmüyor musunuz yoksa normal gelen giden oluyor sizde gidiyor musunuz ?
Sareayseatariz Dnzdrn1822 kasidiginiz yer bı zaman sonra yara oluyor zaten önce içi su dolu küçük sivilceye benziyor
Sareayseatariz Rabiaosmanoglu adana da yaşıyorum malesef denemedigimiz ilaç kalmadı iğne bile olduk ama geçmiyor