Var cnm ben yaptım çok güzel olmuş dediler.
7 kilo Domates,2 kilo kırmızı, 2 kilo yeşil(kıl)biber,5 baş sarımsak ,sirke,zeytinyağı
Yapılışı :
Hepsini soyup doğra.Biberleri çekirdeğinden ayırıp sarımsaklarla beraber robottan geçir.Ocağa koy.Kaynamaya bırak.10-15 dakikada bir karıştır.Dibine tutmasın.Kaynamaya başlayınca altını kıs.İçine 3 yemek kaşığı tuz ,1 su bardağı zeytinyağı, 1 çay bardağı sirke,acı zevkine göre pul biber ya da toz biber koy.Karıştır, göz göz olarak tekrar kaynasın
Sonra kavanozlara sıcak sıcak koyup ağzını sıkıca kapatıp ,ters çevirip koy.1 gün beklesin ye.