Herkese merhaba. Seneye Haziran ayında doktora için yurtdışına çıkacağız. Sonra da dönmeyi düşünmüyoruz. Şuan ülke seçme aşamasındayız mentorumla. Yurtdışında yaşayan arkadaşlar biraz kiralar ve geçim hakkında ülkenizi de yazıp bilgi verebilir misiniz?