Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık. İlk doğduğunda yoğun bakımda yattı 10 gün kadar. Sonra işitme testi yaptırdık iyi çok şükür ancak yoğun bakımda yattığı için 6 aylık olunca tekrar gitmemiz gerekiyormuş. Başına gelen var mı? Şimdi banyo sonrası falan kulağını temizlerken korkuyorum