İyi günler kızlar. Oğlum 19 aylık. Tuvalet eğitimi için belirtilerine bakarak hazır olduğunu anlayıp eğitime başladık. Eğitimden önce tuvaleti geldiğinde bezini tutardı. Cıkarmak isterdi. Eğitime başladığımızdan beri unuttu bu hareketini. Bugün 8. Gün halen söylemiyor. Sürekli altına kaçırıyor. Ama uyku da tuvaletini yapmamayı öğrendi. İlk gün yapmıştı sadece.. Sizin eğitim süreciniz nasıl ilerledi?Tavsiyeleriniz var mı??