Kızlar 15 günlük yeni anneyim lansihon krem her emzirmeden sonra kullanıyor ve kahverengi kısmı da ağzına vermeme rağmen sol mememin tam ucu yara oldu tam geçerken kanamaya başladı zaten emzirirken hala acı çekiyorum şimdi de kanamaya başladı böyle mememin ucunda yarık var gibi ne yapabilirim bebeğime zararı olur mu bu kanın