Ozge1994 acilen kestir illa ki sorun yaratıyor o. Birebir yaşadım! Zaten çoğu doktor sorun olmaz diyecek ama çocuğun bazı sesleri çıkaramicak, yeme güçlüğü çekebilecek, dili ikiye ayrılarak gelişecek ve bunlar hemen olmuyor . E zamanla deforme olabilecekse neden kesmiyorlar diyeceksin. Doktorlar kendi çocuğu olduğunda bunu kesip uzatmıyor mevzuyu ama sen ben laf ederiz diye şuan sorun yok diyor. Yaşı ilerledikçe de ameliyata dönüyor ! Bana da 6. Ay kontrol edicez filan dediler , gittim 2. Ayda kestirdim çocuğumun çıkardığı sesler bile değişti.