Kızlar bebekleriniz de bağırma gibi bi huy var mı ama böyle ağlama değil keyfi bağırıp gülüyor vs ama bazen abartıyor baya Baya bağırıyor sesini deniyor tanıyor diyecem internetten yazdığım da 3 5 aylıkken yapar diyor huzursuz bebek sendromu olabilir diyor ama bu keyfi bağırma eğleniyor sesiyle