Sema345 4 baby olimpos kullanıyoruz bende yenidoğanken salaklık edip arkadaşımdan aldım dışarı çıkarken puset kırıldı yere düştü oğlum, sonra 4 baby aldık memnunuz kademeli zaten yatar pozisyonda oluyor tentesi ayaklarına kadar çekiliyor, çok hafif değil ama tek elle taşınıyor katlaması da kolay sizinki artık yürüdüğü için tek başına katlayabilirsiniz ama biz emekliyoruz şu an bırakma gibi lüksüm olmuyor açık duruyor hep binanın içinde