Ozooo önce sağlık ocağına sorun bu aşıyı yapıyor mu diye çünkü yapmayanlar var. Sonra eczaneye ısmarlayın elinde varsa alın yoksa getirince alın ve gidip sağlık ocağında yaptırın. Zaten damla şeklinde yapılıyor. Evde kendisi yapan da var ama bence riskli çünkü alerji riski var, biz aşı olmaya gittiğimizde öndeki çocukta alerji gelişmişti mesela.
Özel takipli doktoru varsa orda da yaptırabilirsiniz, genelde doktorda aşı oluyor zaten ama fiyat farkı oluyor. Yoksa da eczaneden alıp yaptırıyorsunuz aynı şekilde .
piremsesssannesi
İki doz arası 4 hafta olması gerekiyor yalnız , onu bi doktorunuza sorun isterseniz. Aşının prospektüsünde o şekilde yazıyor.