Songul_hamza Emzirme sıklığınız hangi aralıklarda ve geceleri kendinin uyanmasinimi beklemeliyim cnku bn gecede alarm kurup iki saat aralıklarla kalkıyorum ve 5 6 dk emiyor normal mi
Haribo42 Songul_hamza bnce birak bebek kndi uyansin.. doktorum geceleri bebege karisma dedi isterse sabaha kdr uyanmasin dedi
bbmbbm Songul_hamza benimkinde mi bir sorun var acaba😃 benimki gece en az 1 saat emiyor gündüz de sürekli emiyor 😂
Songul_hamza Elfsrkn bı gece deneyim o şekilde dedim beş saat geçti hala kalkmamisti o yüzden uyanmasını beklemiyorum
-Mutluluk Bizim de 2. Ayımıza 6 gün kaldı doktorumuz geceleri 4 saat uykuya çıkarabilirsiniz dedi. Hemen hemen 10 dk memede kalıp uyuyor. Ama 2.30 saatte bir uyanıyor minik kuşum😁
[silindi] 2 saati çok rahat geçirebilirsiniz artık, ben uykusunu da alsın diye 4-5 saati beklediğim oluyor, 3 gün sonra 2 ayımız dolacak, 15 dakkaya yakın emdiyse dokunmuyorum ama 5 dakka emip uyuduysa 3 saatte falan uyandırıyorum
Songul_hamza Haribo42 ay bilemedim ya bide gündüzleri mizmizlanarak alıyor memeyi memede oynuyor o yüzden geceleri ağırlık vermek istiyorum
aysecik_c Benimde 7 gün aonra iki ay olacak oğlum hiç saate bağlı kalmıyorum isteyince emziriyorum isteyince uyuyor isteyince kalkıyor. Yavaş yavaş aynı saatlerde uyuyup uyanmaya başladı zaten. 10 dk emiyor genelde kendiliğinden mememi bırakıyor eğer mızmızlanırsa mama veriyorum günde en fazla 3 kere 60cc veriyorum mamayıda. İlk ay kilo almadı bebeğim doktor mama onerdiği için veriyorum. Bakalım iki aylık kontrolunde kilo almiştır inş
Oykuu_bebekk 77 günlüğüzz 1.5 aylıktan itibaren kızım kendi uyandığı sürece emziriyorum geceleri doktorumuz kendi kalkmadığı sürece uyandırma gerek yok demişti şuan ise 12 de mama veriyorum 6 Ya kadar uyuyoruz meme + mama yiyip tekrar uyuyup 9da kalkıyoruz 🙏🌼
sevgice aysecik_c ama doğduktan sonra hastaneden çıkana kadar düşmedi mi kilosu hiç 3400 doğdu 3400 mu çıktınız hastaneden