Kuzenimin eşi 19 haftalık hamileydi. Son bir buçuk aydır kanaması vardı, bebek iyiydi. Dün kanama artmış su falan da gelmiş. Ambulansla hastaneye götürmüşler. Doktor bebegin yaşadığını ancak suyunun bittiğini alınması gerektiğini söylemiş. Cok ağlıyor. Beni aradı bi doktora daha git dedim, gitmiş o da kalp atışlarının yavasladigini ısrar ederse kendisine zarar vereceğini söylemiş. Var mı başına gelen, kalbi atan bir bebek nasıl alınsın ki ? Ben de çok üzgünüm şu an